Asyaveannesi04 2dunya1blog uyku arkadaşı vermiştim ben ona sarılıp uyuyordu, herkes yandın seni emzik olarak kullanacak, gece hep uyanacak bilmem ne dedi hiç de eksikliğini hissetmedik 19 aylık hala pengueni var ona sarılıp uyuyor
Kuzularinanasi 2dunya1blog ben varken beni emerek.babasi kolunda biraz dolastirirak.bakici da biraz sallayarak.herkesle bi uyuma yöntemi var yani🤣
35lavanta 2dunya1blog İlkinde 4 ay vermedim neden vermedim bende bilmiyorum memeye aşırıı aşırıı düşkündü 4 ay sınunda verdim bir süre tuttu ama çok kısa 2.de direk emzik verdim sağolsun oda istemedi benim çocuklarım ne ayakta sallama ne emzik asla kabul etmedi 😂 emerek uyuyor sonra yatırıyorum bazen uyanınca direk kucağıma alıp pışpışlıyorum öyle öyle uyuyor
paralelevrendemutlu 2dunya1blog benimki üç aylık bende hiç vermedim mamadan sonra beşiğinde sallıyorum uyuyor
suilesu şuan 1 ay 3 günlüğüz sallamamak ve emzik kullanmamak için emerek uykuya dalmasını bekliyorum her seferinde
2dunya1blog Asyaveannesi04 daha küçük aylarda ne yapmıştınız peki bebeğim 2 buçuk aylık memedennayirijca uyanıyor hemen
Asyaveannesi04 2dunya1blog soppihe diye bir minik kaucuk zürafası vardı onu ağzına alıp iki ısırıp uyuyordu benimki
yarenaslan Kuzularinanasi keske oylw olsa 1 saat emiyo gazini cikaruyorum iyice kucagimda dalıyor yatiriyorum 5 dk pis pis kalkiyorum 10 dk sonra uyaniyo
Cey__35 Hiç almadı emziği şu an 5 aylık 6 tane farklı farklı emzik aldım çok ucuz çok pahalı hiçbirini almadı emzirip sallıyorum ben emerken dalmışsa direk yatağına yatırıyorum
Kalbimm06 2dunya1blog benim ki hiç vermedim şu an 3 ay 16 günlük vermiyorum emziriyorum ayağımda sallayıp yastığıyla beşiğe bırakıyorum uyuyor
suilesu Tugcceknr kesinlikle zor oluyor özellikle de gündüzleri ben de başka bir yolunu aramaya çalışıyorum göğsünü okşayarak uyutmaya çalıştım ninniyle beraber bi kez uyudu böyle ama devamını getiremedim ağlamasına dayanamıyorum hemen emziriyorum 😔
yagmurkokusu_ 2dunya1blog emziksiz 11. Aydayız iyi gidiyor bir iki kere deneme olmuştu küçükken ama almadı tutmadı sadece koleksiyonumuz oldu. Mama verince uyuyor. Uyku vaktinde