Gulsu_Gul Çalışan annelerimiz tek hekim raporu ya da heyet raporu veya maaşsız izin kullandınız mı? Rapor almak şimdi çok zor diyorlar bilgisi olan var mı
Asyaveannesi04 Gulsu_Gul heyet raporu baya zor ben analık izin ve 2 ay izin kullanıp 4.5 aylıkken işe döndüm
Sahingiller_2 Gulsu_Gul doğum sonrası iznim bittikten sonra yıllık iznimi kullandım 20 gün arkasından ücretsiz izne ayrıldım şu an ortalama bir buçuk yıldır ücretsiz izindeyim