Bebeğim 6 ay 8 günlük uyurken kucakta evin içinde gezinirken uyuyor .bazen de emerek .ama geç o kadar çok uyanıyor ki hani Max 1 saatte bir kesin uyanır yanımda yatırıyorum epeydir artık uyanacak gücüm kalmadı. Uyandığında mutlaka ama mutlaka meme istiyor ,emzik almadı sanırım o yüzden beni emzik olarak kullanıyor . Kucakta gezdirmeye ayagimda sallamayi pis pis pat pat denedim ama bana mısın demedi ,memeyi alınca tak geri dalıyor uykuya ama ben mahvoluyorum.siz bu durumu yaşadınız mı yasadiysaniz nasıl coUm buldunu acaba ?