Sehirdegeceyarisi merkez hareketli değil canim pek guzzel havası ozellikle mevlana. Hazretleri tarafindan bile tokatin havası ovulmustur gunduz sicaktir ama akşamıda baya serindir heryere kolay gidiliyor aksam daha guzel ama❤️Hayirlisi olsun hakkinizda İnsaAllah bende 6 yildir burdayim