Merhaba kızlar kuzum 5 ay 18 günlük bir kaçtır farkedıyrou. Ağlarken aneee diyor bunu ben değil arkadaşım ve eşim de farketti.normalde sesler bs cıkarır ama aneee yi çok net söyledi kaç kez ilk söylediğinde ağlarken de sonra normal oyun oynarken de benı görünce söyledi .anne mi demek istiyor yoksa ses çıkardı ben ilk bebek olunca fazla mı anlam yükledim 🤣