MbkA ben sütümü sagarak biberonla verdim tam bir yasina kadar anca dayanabildim su an yemesi ve degerleri cok iyi oldugu icin doktor tavsiyesi ile biraktim🙄inan zulum gibi geliyordu bana o makinanin basina oturmak ama onun saglikli oldugunu sutumu likir likir icitigini gordukce….ve bayada yaradi sütüm birakamadim….sende alisirsin annelige yeni alistigin icin olabilir