Damla_asaf06 Arkadaşlar merhaba bitmek bilmeyen bi gripteyim burun akıntısı hersey var ve hemen atlatamıyorum bitki çaylarından nefret ederim emziriyorum o yüzden bi ilaç kullanamıyorum eğer aranızda kullanan önerebilceğiniz ilaç varmı acilinden ?
Ebus2045 Damla_asaf06 ben şuan hamileyim ilk başta grip oldum çok kötüydüm. Doktor tamamen bitkisel bı şurup onermisti sadece onu kullanabilirsin demisti. G ile başlıyordu ustundedd sarı bir çiçek resmi vardı isterseniz bı sorun beni o.iyilestirdj
Kereminannesiii Damla_asaf06 doping serum diyorlar vitaminlerin olduğu birde parol serum taktırıyorum beni bayağı toparlıyor. Özellikle etrafınızda eve gelip serum takan sağlık kabini varsa çok iyi oluyor.
Mervetnl Ebus2045 grintuss tur bana da vermişt hamileyken ama öksürük şurubunu vermişti grip için var mı bilmiyorum