aklc1 Tazeanneveminigi yok geçmedik kızımdan 2 uykuya geçme sinyalleri almıyorum şuanlık kendisi ne zaman hazır hissederse o zaman belli eder zaten diye düşünüyorum 3 uyku 1 er saat yapıyor sonra gece uykusuna yatırıyorum eğer 2 uyku yaparsa gece uykusuna geçişi zorlaşıyor maalesef 😞
Tazeanneveminigi aklc1 ben de pek almıyorum 2 hafta önce denedim ama fazlasıyla huysuz bir çocuk oldu. Değişik bir hal aldı. Baktım 3 uyku yapıyoruz daha huzurlu oluyor öyle devam ediyoruz bakalım. Kendini belli eder diyorlar sanırım geçmek istediğinde anlaşılacak 😂
aklc1 Tazeanneveminigi aynen öyle valla bizden akıllılar ahahahaha istediklerini gayet anlatırlar ahahahh
Lilybaby Tazeanneveminigi aynen canım 2 uykuya düştükten sonra uykusu çok gelse de dayanıyorlar artık ve eğlenmeyi seviyorlar biz de dans ediyoruz gülücükler havada uçuşuyor 😁 ay böyle yavaş yavaş ağlama krizlerinden kurtulalım gerisine bi şekilde alışılıyor 😁
Tazeanneveminigi Lilybaby amman aman maşallah diyelim kuzum 😂 inşallah ömürleri boyunca hep gülücük saçarlar. Bizimki yine diş hazırlığında 🥲🥲
Lilybaby Tazeanneveminigi selamlar canım nasılsınız inşallah bebişin uykuları düzelmiştir. Bizimki yine çığlık kıyamet uyanmaya devam ediyor. Annemlere göçtük rahat ederiz diye şimdi 5 kişi uykusuz kalıyoruz 🤣 ne denediysem boş çocuk sakinlemiyor.
queen_mom Tazeanneveminigi Amin. Yok kuzum öyle düşünme. Geçiyor Alalhin izniyle.ben 5. Ayda çok zorlanmistim o da biraz uzun sürmüştü geçmez sandım geçti eski haline dönmüştü bebeğim. Bu da geçecek 💜