Tazeanneveminigi tabi ki annesi idrar yolu enfeksiyonu geçirdiysen bilriisn idrarınj yaparken inanılmaz yanma hissi olur. E bebekler gece niçin uyanır çiş yapmak için uyanır çünkü insan fıtratında uykuda tuvalet yapılmaz uyanıkken yaparsın oda her çişe uyandıkça yanma hissine ağlayabilir. Çünkü bizim de bir yerimiz ağrıdığında uyuyabiliyor muyuz hayır. İdrar yolumu örnek olsun diye verdim illa olacak diye bir şey yok belki diş ağrısıdır belki gazdır. Demem o ki mutlaka ağrısı vardır benim oğlum da 8 aylık gece ağladığı olmaz acıkınca kalkar ağlar emziririm yatar. Ha bazı günler meme istemez feryat figan ağlar o zaman bakarım gaz sanıcıs sıkıştımirmış gazını çıkarmak için karnına masaj yaparım gazını çıkarır ve yatar. Osman gönülal doktor diyor atak diye bir şey yok derdini anlatamayan bebeğiniz ve derdini anlamayan bakım veren kişi vardır.