2 ay 15 günlük bebeğim gün içinde ve özellikle akşamları çok ağlıyor. Sebebinin gaz olduğunu düşünmüyorum çünkü ayaklarını falan karnına çekmiyor. Doktora da götürdüm kan idrar tahlili yapıldı çok şükür iyi. Sadece kakasında enfeksiyon çıktı. Doktor gaitada ki enfeksiyonda ağlama yapmaz dedi. Karnı aç da olamaz çok şükür kilo alımı iyi. Neden ağladığını anlam veremiyorum ve gerçekten yıprandım. Ağlaması normal mi ?