Ceycey001 Kızlar 3. Aydan beri aptamil kullanıyodum az kilo alınca bu ay mama degistirdik 2 gündğe içiermiyorum sma ya geçtim napcam ya kilosu az diye 15 gğn sonra tekrar kontrole cagırdı doktor iyi besele ek gıdayada geçtik diliyle ittiriyo mamayı biberonu