Kızlar geceleri ne giydireceğimi şaşırıyorum bide ben çatı katında yatıyorum evim dışarıya göre bir tık fazla sıcak oluyor oglum üzerini asla ortturmuyor.Bugun gece hava serindi fakat sabaha doğru inanılmaz sıcak oluyor o nedenle balkon kapısını kapamadim. Kısa kollu zibin ile yatırdım. Emmek için kalktı bende emzirdim bacakları usumustu . Bende duştan çıkmış ıslak saç ile yatmıştım hafif ürperti geldi ama öyle buz gibi değildi tabi . Daha sonra emzirdim koydum yerine .Gözlerimi kapamadim ki uyumayayim oğlum uyusun da bende üzerini orterim öyle yatarım. Müslim örtü ile .Daha sonrasını hatırlamıyorum,oğlum beni uyandırdı birkaç saat sonra çok üzüldüm bir kac kere de böyle olmuştu uyuyakalmisim üzüldüm ya 🤧 Havada hala soğuk bu arada ince uzun kollu tulum giydirdim az önce .Bir anda hava değişti anlamadim .