Gaz için kimyon ve kekiğin iyi geldiğini duymuştum. Bende ıhlamur çayınin içine toz kimyon ve kekik koyuyorum, demleyip içiyorum. Genelde günde bir fincan bazen maksimum iki. Bizde 38 günlüğüz yaklaşık 15 - 20 gündür yapıyorum ve olumlu etkisini gördüm. Hem annede hemde bebekte gaz sorununa iyi geliyor.