TubaSare ayak bağı değilde kuşak kesme diyolar bide yürümekten korkuyorsa iki bacağına hafif ip bağlıyolar bebeğin önünden huyunu sevdiğiniz birisi koşuyor yani onu yürütmeye calısırken ipi arkadan gelip biri kesiyor öyle yürüyormuş😄 banada her karşılaştığım akrabam kuşağını kestinizmi diye sorardı kendiliğinden yürüdü şimdi koşuyor bile😅