MyDarlingSon Vişne suyu yapmak istiyorum biraz ekşi vişneler şeker koymak istemiyorum bal da hiç vermedim 16 aylık oğlum.
Nacafa MyDarlingSon ben içine azıcık tarçın ve karanfil de katıyorum tadı gayet güzel oluyor ama şeker de katıyorum tabi
MyDarlingSon Nacafa Ya bebeğiniz ne kadarlık ? Şeker ne kadar koyuyorsun ben yarım kgden yapıcam vişneyi
lollapalooza MyDarlingSon Trendyol’da satılıyor. Organik gurmem, wefood. Çeşitli markalarda var. Kek, pankek vs için de kullanabilirsiniz. Sadece işte biraz pahalı oluyor. Önceden uygundu fiyatlar. Şimdi uçmuş gitmiş. Ne kadar sürdürülebilir bilmiyorum.