Merhabalar konya da hangi hastanelerde yaptırdınız ben Farabi hastanesi düşünüyorum yanlız gece 5 den sonra bebek emmesin 9 da ameliyat hanenin önünde olun anestezi altında yaparız özel odada 5 saat kalırsınız diyorlar biraz endişelendim o kadar saat kalır demelerine sizlerin nasıl oldu