Genel Arkadaşlar merhaba, Oğlum 4 buçuk aylık. Kafasının arkası biraz düzleşti ve sol tarafa doğru çıkıntılı. 3.ayda böyle oldu kafa yastığı kullanıyoruz ve yan yatırmaya çalışıyorum sürekli dönüyor ama düzeltiyorum. Böyle oluşta düzelen var mı ? Lütfen bilgisi olan var mı sol tarafta ki çıkıntılık düzelir mi ? Sadece tepeden bakınca bariz belli oluyor. Yoksa geç mi kaldık…
Aksmom Genel benim kızım doğduğunda öyleydi anne karnındaki pozisyonundan kaynaklı sürekli düzgün yatırdım 2 saatte bir pozisyonunu değiştirdim gece bile, 6 aydan sonra düzeldi şuan kafa şekli çok güzel
Asyabuse Genel kesin konuşmak istemem canım ama bize doktor 1 yaşına kadar çook şekil değiştircek yeterki sürekli aynı yatmasın dedi benim ikizleri tummy time yaptıramazdım hiö durmazlardı dönmeyi öğrendiklernden beri yüzüstü duruyorlar çoğunlukla. Ki kafa düzleşmesi içinde tummy time önemli. Bol bol yüzüstü yatır fırsatını bulduğunda da doktoruna danış eminim o seni daha çok rahatlatacaktır 🌸
Hobbalayarim Genel 1 yaşına kadar düzeltebilirsin ama dikkat et çukur olan tarafa yatırma kısa süre sonra dondure dondure yatır. Kendisinin terse dönmemesi için de sırtından kafasına kadar battaniye ile destekle
Haffuse Gec kalmadin, aetik hep diger tarafa dogru yatir. Donmemesi icin, arkasina önüne guvenli bi sekilde yastiklar koy. Benim kizimin kafasi da onden bakilinca yamuktu. Ve yaklasik olarak ayni aylarda. Bu dediklerimi yaptim ve duzeldi cok sukur.
Genel Ayyy hepinize çok teşekkür ederim içimi ferahlattınız. 30 ağustosta randevumuz var dr ile detaylı konuşacağım. O zaman çıkıntı olan tarafa yatıracağım çıkıntı üstüne doğru inşallah dediğiniz gibi düzelir