dmllg bebeğimin 40ı çıkmamıştı daha deli gibi hasta oldum coronamsı ona geçmedi. Maske taktım sadece onun haricinde kucağımdan vs inmek istemediği için yapışık ikizdik. Anne sütü korur dediler.
Ama mesela 3. Ayında açık havada düğüne gittik bn orada çok üşüdüm hastalandım. Maske taktım hijyene dikkat ettim vs. Bebeğimde üşümüş belli ki o bir hafta sonra hastalandı. Anne sütü korumadı yani
Yani özetle bence kendileri hasta oluyor bizden bulaşmıyor