Kuzeysmoms Kızlar oğlum tam 20 aylık biz 18 aylıkken emzik 25 gün önce de memeyi bıraktık. Ve sürekli gce 3 ve sabaha karşı 6 uyanıyor mıkırdanıyor anne anne ağlıyor yani normal mi bu hep aynı saatlerde uyanması çıldırıcam artık
niHanzade Biz bir şeyi bırakmadık kızım 11 aylık aynı şeyi az önce ben post açtım, diş denildi bilemiyorum