haticesengoz ya vardır belki de ama hafif düzeydedir bunun da dereceleri var. Kendi şahsi kanaatim katı diyetlerin anneyi çok yıprattığı. Orantılı şekilde abartmadan yemek lazım bebekte çok şikayet kan vs yoksa. Çünkü katı diyetler bence hem süt kalitesini düşürüyor hem de anneyi ciddi anlamda yoruyor.