eylulnaz23 Merhabalar anneler bebeğim 4 aylık ve çalışmaya başlıycam kaç saatte bir anne sütü verilmeli be kaç ml veriyorsunuz
melo23 eylulnaz23 mama kullanıyor musunuz tek anne sütü mü ona göre bi hesaplama yapılabilir bende kendim için öyle hesaplama yapıyorum
Mylittlepearl eylulnaz23 Nurellaa_ melo23 Kızlar hepinize yardımcı olmaya çalışayım. Ben ilk başta yarım gün çalışıyordum. Sabah 8 öğlen 1 buçuk arası 3 kere süt veriyorlardı. Benim kızım genelde 90 100 cc arası süt içiyordu. Toplam 250-300 cc arası bırakıyordum süt. Gelince bir göğüs bebişe bir göğüs sağmaya gidiyordu. Bir de aksam sağıyordum az gelirse bir de sabah işe gitmeden. Ek gıdaya kadar bu şekilde yürüttüm. Ek gıdadan sonra 2 kere süt içmeye başladı. Yaz gelince de bıraktı biberondan süt içmeyi 9 aylık filandı. Şu an yaşına girmek üzere ben işten gelince emiyor sadece.
melo23 eylulnaz23 bende işe başlayacağım bende böyle baslık açmıştım kimse cevap vermedi :( bende ne kadar yeterli olur bilmiyorum
melo23 Nurellaa_ benim oğlumda 7.5 aylık olcak ben işe başlayınca 18 eylülde baslicam nasıl yapıcam bilmiyorum ama hesabıma göre günde 5 kere süt içiyor ben gelene kadar 5.30 da işten çıkıyorum
Burcay melo23 merhaba özel de mi çalışıyorsun emziren anneler 7,5 saatten fazla çalışamaz bilginiz olsun böyle bir kanun var işyerinizle konuşup saatlerinizi ayarlayabilirsiniz
melo23 Mylittlepearl ben oğlumu 8 aylıkken bırakıcam kaç ml sütte doyar acaba bir beslenmede kaç ml süt gerekli olur
Nurellaa_ Mylittlepearl ben haftanın iki günü full çalışacağım ve işin kötü tarafı biberon kabul etmiyor
Mylittlepearl melo23 çocuktan çocuğa değişir canım benim kızım çok iştahlı bir bebek değil maksimum 100 içiyordu. Ek gıdaya başladıktan sonra biraz daha düştü miktarı. İşe başlamadan bir ay önce bi öğününü biberonla vermeye başla orada anlarsın ne kadar içtiğini.
Mylittlepearl Nurellaa_ benimki de etmiyordu bir ay uğraştım. Bir gün biraz aç bıraktım öyle tuttu biberonu. Bir de sizin dışınızda biri versin ve ortamda siz olmayın. Yoksa annem varken neden bundan içiyorum diye isyan ediyorlar sanırım😁