Oğlum 27 aylık artık kafayı yemek üzereyim. Gündüz uykusuna geçişte çok ağlıyor. Öyle böyle değil dedim belki uyumak istemiyor. Dün uyutmadım. Akşam ne yaptıysam 23.30 da zorla uyudu. Aradan 1 saat geçti uyandı ağlamaya başladı. Neyse sakinleştirdim uyuttum. Saat 5 gibi tekrar başladı resmen krize giriyor. Şimdi eşimin kucağında salonda oturuyor. Yok ne yapacağımı şaşırdım. Bildiğiniz sinir krizi geçiriyor uyumamak için her gün aynı tantana 2-3 saat deli gibi ağlıyor. Kendini yerlere atıyor… yok ayağım ağrısı yok elim ağrıdı bide kendini acındırıyor bilerek yapıyor. Gerçekten çok zor bir zamandan geçiyorum. Artık tahammül gücüm kalmadı. Zaten çok hareketli bir çocuk iki saniye yerinde durmuyor buzdolabı için ağlıyor. Dolabı açıyorum . Bu ne bu ne diye sorup duruyor. Herşeyi sayıyorum ama yok orda durmak istiyor… dolap ötüyor 10 dak geçiyor yok anlatamıyorum yemeklede işi yok zaten iştahsız bir çocuk ….Tezgah üstünden inmiyor. Hep tehlikeli işler peşinde bi biz mi böyleyiz yoksa atak dönemi falan mı 1 aydır uykuya geçişte problem yaşıyoruz