Dünden beri ateşimiz vardı. Doğru düzgün mama içmedi doktora götürdüm ateşi düşmeyince boğaz enfeksiyonu dedi doktor büyük ihtimal ablamizdan bulaştı. Dünden beri doğru düzgün mama içmedi bu ayda mama meme reddi yaşanıyormuş ne yapacağım ağlamaktan mama yemiyor asla