Anonim81 Larissaa duruyo hala. Evin önünde üzüm var ona gömeriz. Şu okula göm okusun, cami bahçesine göm imanlı olsun gibi hurafelere inanmam.
Ozge191204 baykuskiz_ göbek bağı karnında göbeğinde kalan kısımdan bahsediliyor o da evde düşüyor birkaç günlükken
Deletedmom_116 Sağlıklı bir bebeğim olsun diye sürekli dua ederdim. Hacıbektaşı Veli türbesi’nde. Onun içindeki asırlık dut ağacının altına gömdüm. İyi ahlaklı, dürüst, iyi kalpli bir insan olsun hemde ömrü o ağaç gibi uzun olsun diye.
[silindi] NaimeYilmaz Çöpe mi atınız daha neler en azından toprağa atsaydnz Bağınız sonuçta 9ay ordan beslendi
dilekemal ben şöyle birşey duydum,evde durdurursak bağı ,çocuk bir türlü dış dünyaya açılıp gidemezmiş özgürlük ve özgüven manasında 🤷🏻♀️
1gulceninannesi Larissaa tamamen tesadüfen önümüze çıkan bir nar ağacının dibine gömdük ömrü bereketli sağlıklı olsun diye dileyerek… ☺️