anne905 Kızlar yanıma almıştım uyumuyo diye 10 dkka içinde hemen dalmışım çok hareketli sese uyandım bi baktım yerde yüzüstü yatıyo hastaneye götürdük takip edin dedi sadece çok korkuyorum nasıl atlatıcam aklımdan çıkmıyo
seboss35 anne905 geçmiş olsun canım oluyor bazen böyle talihsiz kazalar Doktorun dediğini gbi takip edin anormal bir durum olursa götürün hemen
Sedagst anne905 bizde de oldu oglum 9 aylikti, bizde insaniz nihayetinde hata bize mahsus umarim iyidir ve insallah iyi olur
starwomen anne905 geçmiş olsun. Doktora gitmişsiniz zaten çok şükür iyi bebeğiniz kendinizi asla suçlamayın, kızmayın olabilir sonuçta insanız ve yoruluyoruz
Ayseguloprl anne905 insanız özellikle anne olarak çok yoruluyoruz tüm yük üstümüzde olabilir böyle kazalar geçen bende uyanık diye yanıma aldım dalmışım anlık bir an sesine uyandım neyseki hemen yanımda beşik var ayakları sıkışmış sadece sadece gözlemleyip dikkat edin çok geçmiş olsun