Evlendiğimde 60 kiloydum (boyum 1.71)
Saçlarım sarıydı
Elbiseler topuklular giyerdim cıvıl cıvıl. Zamanına göre cok bakımlı güzeldim.
Şimdi ise saçımı taramaya vaktim yok.
Peşpeşe 2 doğum yaptım. Biri 19 aylık, diğeri 3 aylık bebeğim var.
Perperişanım. 78 kiloyum, hiçbir kıyafetim olmuyor. Saçlarım deseniz dipler olmuş uçlar.. bütün gün evde gezdiğim kıyafetle yatıyorum(bayılıyorum)
Üstüm kirleniyor mamaydı kusmuktu değiştirmeye üşeniyorum nasıl olsa yine kirlencek diye.
Cok cok kötü haldeyim yani.
Eski resimlerime bakınca üzülüyorum… ne zaman kendime gelirim ben..