Gmoo biz reflülüyüz. Kusma sorunu yüzünden püre mama gidiyoruz. Ara ara pütürlü şeyler veriyorum alışsın diye bi süre daha böyle gidermiş. Yememiz sıkıntılı yani. 11 kilodayız. Çok hareketliyiz. Çok gevezeyiz. Bay bay cik de öpücük yapıyoruz. Bana mama bay bay birisinde durmak istemezse bıy bıy (bırak) diyo. Ben nereye o oraya. İstediği bişeyi vermezsek yere yüz üstü yatıp ağlıyo. Yerler oyuncak. Dağınık. Ev tımarhane ben perişan 😂 gece uykusu gelince kollarıma gelip ee ee demesi ve sarılıp uyumamız paha biçilemez 😊