Merve1601 benim bebeğim 4 aylıkken öğrendik emdiği için doktor dayanabildiğin kadar dayan 4 ay sonra gel dedi
tabi o arada kızartma kahve çay çikolata yasak dedi
valla 4 ayda kızartma hariç yedim bi sorun yaşamadım
taki şu son 2 haftaya kadar artık ne yersem yiyeyim sancılanıyorum ve korkunç bişey
kusunca geçtiğini farkettiğimden beride acilede gitmiyorum zorla kendimi kustuyorum yarım saat içinde geçiyor sancı
ama o yarım saat ölüp ölüp diriliyorum
son 3 gündür hiçbişey yiyemiyorum
ağzıma lokma sürsem sancılanıyorum
bugün gittim ameliyat için gün verelim dedi
bebeğim 8 aylık emiyor memesiz asla uykuya geçmiyor
kimsem yok annem şehir dışında bazı sebeplerden gelemem diyor kaynanam ile görüşmüyorum
bebeğime bakacak kimsem yok yani
doktorda karar verdiğinde gel gün al dedi