Ben de 10 aylıkken falan kullandım ama günde 5 dk ya oturdu ya da hiç oturmadı yani çok çok az oturdu. Açıkçası çok sağlıklı olmadığı için fazla kullanmak istemiyodum bebeğimde pek sevmedi sadece kucağıma alamadığım zamanlarda durması için kısa süreli koymuştum. Kendini hazır hissettiği zamanda yürüdü yürütecin bi etkisinin olduğunu düşünmüyorum bebek kendini ne zaman hazır hissederse o zaman yürüyor 😊