kubraumurarduc ben simbonun makinesini aldım. Günlük içim şişe sütü activia ile mayalayıp makineye koyuyorum. 8 saat makinada kalıyor. Sonra buzdolabına koyuyprum kapağı açık. 1 gece bekliyor. Sonra hazır:)
Annem fırında, fırını çalıştırmadan yapıyormuş. Böyle de oluyormuş.