elmalikurabiye Kucukkalbim memorial da dogum yaptim. Yogunbakimda kalmisti. O zaman sma veriyolardi. Bende hep smayla devam ettim. 4 ayligiz bu ay farklilik olsun diye aptamil aldim. Gazdan kivrandi yavrum.
Melek_asli32 Kucukkalbim 2 buçuk aydır kullanıyoruz.şu an kızım 4 buçuk aylık.bulasiya kadar hep deneme oldu bizde de.sma hiç denemedim çünkü içinde prebiyotik lif yok.çok kabiz oldu yazan vardı burada da.zaten kabizliktan muzdaribiz.her gün yapıyor mu kakasini desen bana cevabim hayır.sadece 3 güne bir oturmuş düzeni var.ve kendi kendine rahatca yapıyor bin şükür 🙏🏿gaz olarak da tabi artık baya azaldı gazı.ben birde sütümu sağarak veriyorum çoğunlukla onu da içiyor.bizimki biberon tiryakiliği işte 🤣tüketilmiyor kısmına gelince internetten hep alıyoruz var yani ne bileyim.e bebekte de görüyorum
Kucukkalbim Melek_asli32 Maşallah canım bende öyle doğduğundan beri sağıyorum artık mamayı da deneyerek bulcam ilk defa değiştircem kabız,gaz yapar diye endişe ettim 😊
Melek_asli32 Kucukkalbim tadını sever mi bilmiyorum sizin yavru baya da büyümüş akillanmistir iyice ☺️evolvia balik yağı kokuyor.sanirim sma da öyleymiş burda okumuştum.kilosu da iyi gibi yani puf değil ama
Kucukkalbim Melek_asli32 Maşallah canım yarasın bebişe o zaman bende bugün alıp deneyim.Artık damak tadı var sevmediği bişey olsun ağzını açmıyor tükürüyor 🤪
ceylinnn Ek gıdayı azaltın, mamasın az pekmez veya sevdiği meyvenin suyunu ekleyip alıştırma bardağı ile verin. Başka mama içmeyebilir, biberonu bırakıyor olabilir.
Kucukkalbim ceylinnn Ek gıdayı günde 3 bebek kavonozu veriyorum canım.Biberon reddi değil gibi çünkü sütümü sağarak veriyorum canım onu severek içiyor sanırsam mamanın tadını beğenmiyor 🙄
Kucukkalbim ceylinnn Aaaa öylemi canım humanada olduğunu biliyordum da bunlarda olduğunu bilmiyordum😳çok saol.Aptamil veya similacta var mı canım bi bilgin var mı siz hangisini kullanıyorsunuz
Melek_asli32 Kucukkalbim bi deneyin bakalım inş içinize siner her yönüyle bebeginize de çok güzel yarasin🙏🏿😉
burcusenova ben aptamil kullanıyorum, içerik olarak anne sütüne en yakın mama dedi doktorum, deneyin isterseniz
Kucukkalbim tczehra Aptamil advence alcamda 2 numara kaç aya kadar kullanılıyor 🤔 oğlum 8 aylık.Bebelac gold 2 bir yaşa kadardı