Çocuğumu okula göndereceğim
Yarı devlet yarı özel bi anaokul servis olup olmaması belli değilmiş
Toplantı yapılınca karar verilecekmiş .
Araştırdığım kadarıyla çocuklar küçük olduu için servis hostesine de ihtiyaç varmış
Ben de hem para kazanmak hemde boş durmamak için bu işi yapmayı istiyorum.
Nasıl bi yol izleyebilirim ve maaş çalışma nasıl oluyor bilgi alabilir miyim güzel anneler 💕
Yani toplantı olduğunda servıs ayarlanırsa servıs ablası hostesı olmayı ben yapmak istiyorum dicem.
Yapanlar bilgi verirse sevinirim 💕