Meralumay Lütfen bilen varsa söylesin 2 gecedir ne uyku kaldı ne bişi sallamaktan bacaklarım koptu yürümeye takatim kalmadı artık ninni söylemekten çenem koptu niye ağlıyor dişmi acaba
0112 Meralumay bizde aynıyız 1 haftadır zor uyuyor yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor diş diye düşünüyorum ateşi yok kakasını yapıyo mecbur jel sürüyorum dişlerine dünde calpol verdim öyle uyudu
Yamaninannesiiiiii Meralumay bu 6 ayda ne var bilmem.Geceleri beslenmeye bile uyanmayan deliksiz uyuyan bebeğim yarım saatte bir kalkar oldu ve şuna 8 aylık hala aynı gündüz yorulduğum ayrı gece de kalkmaktan dinlenemiyorum🥹🥹🥹
sinoli Meralumay 7 aylıktan bildiriyorum hala aynıyız uyku gerilemesi fena vurdu💆🏻♀️ Normalde 1 kere kalkan kızım yüz kere dönüp kendini uyandırıyor ağlıyor, mızmızlanıyor, konuşmaya çalışıyor 9’da uyuyor 5’te kalkıyor ve tekrar uyumuyor🤷🏻♀️
Meralumay Yamaninannesiiiiii perişan oldum resmen üstelik yatılı misafirim var geceyi 4 gözle bekliyorum ki yatıp dinleneyim tam bi oh çekicem başlıyor taaaa sabahın 6 sına kadar artık sallamaktan bacak kol kalmadı
Yamaninannesiiiiii Meralumay kesinlikle bizde öyle benim ki sallanmak istemiyor ama ağlıyo sürekli su içmek istiyo emzik atıyo tam yatıyorum tekrar ağlıyor böyle bir döngü oldu akşam 8 de uyuyo sabah 6 buçuğa kadar sayısız kalkıyo hep böyle mi olucak korkuyorum 🫠🥹🥹🥹🥹Hiç uyumasam daha iyi böyle yat kalk yat kalk dayak yemiş gibi kalkıyorum
Busedmrci Meralumay benimde bebeğim 6 aylık dişlerinden dolayı bazen çok aşırı zorlandigim zamanlar oldu doktorumuza sorduğumda asla tetagil toz veya ösanit vs değil direk nurse harweys diş jelini önerdi kullanmaya başladım çok şükür rahat ettim sizede tavsiye ediyorum mutlaka alıp deneyin 🌸
Meralumay Yamaninannesiiiiii öyle değil mi sabah uyandığınızda yere bastığınız zaman topuklarınız ağrıyo mu benim topuklarım ağlıyor dizlerim kollarım tutmuyor sanki kendimi taşıyamıyormuş gibiyim yaşlandım sanki 6 ay da 🥴🥴😂😂
Yamaninannesiiiiii Meralumay kahshshsjdj bende öyleyim sürekli yatağa bakıyorum kendi oyalansa da azcık uzansam diye 😅😅😅😅
Perianasi Hoşgeldin uyku gerilemesi 🙈 hayatta başarılar diliyorum size🙈 merak etmeyin zor oluyor ama geçiyor 🙈 inşallah kısa sürer 🙏 bizim 20 gün sürdü hala hatırladıkça tüylerim diken diken olur😂
Yamaninannesiiiiii Perianasi gerçekten geçiyor mu ya?🫠🥹Nasıl geçiyor ama ezip mi geçiyor anaları yoksa normal geçiş mi😅😅Zira günlerdir 2 saatlik minik uykularla yaşıyorum.İyi yanı uykusuzluktan ölünmediğini öğrendim 😅😅😅😅😅😅🤦🏼♀️
Perianasi Yamaninannesiiiiii sizi korkutmak istemem ama beni ezip geçti 🙈 20 gün boyunca kucağımda oturarak uyudu azıcık uzanma eğilimi göstersem kıyamet kopuyordu 🙈 ben çalışıyorm bir de 🙈 annem sağolsun 15 gün bizde kaldı sabah 5gibi ona veriyordm 2 saat uyuyup işe gidiyordum. Ama ondan sonra güllük güneşlik oluyor. İnşallah sizinde çabuk geçer🙏