Doğum itibariyle gazlı bezle ağız temizlipi yaptım. Ek gıdaya başlayınca parmak fırça kullandım. Yaşından itibaren bir diş fırçası bulundurdum kendi kendine denesin diye yine parmak fırçayla detaylı ben yaptım. 1,5 yaş civarı cihicco fırça kullanmaya başladım uzunca bir süre değiştirmedm.