Halenur42 lisansli_Mom49 banada mesaj geldi 12 ay süreyle uzatılmasına karar verilen destek programın 15 inde yatacağına dair anlayamadım ödemeler 1 sene daha mı uzatıldı
Halenur42 lisansli_Mom49 inşallah herşeye zam geldi aslında Buda bir tık yükselse çok iyi olur herşey çok pahalandı çünkü
Happyanne30 lisansli_Mom49 siz de feshedildi mi yazıyordu nasıl düzeldi bugün bende de feshedildi diyor reddedildi