Nasıl artırdınız? Bugün emzirme danışmanı ile görüştüm power pump yap dedi öğlen yaptım akşama kadar memelerim süt dolmadı. Sağıyorum tekrar biberonun dibi ıslanıyor sadece ve dolayısıyla oğlum da emmiyor. Zaten meme reddi vardı, memeye yaklaştırdığım an katılana kadar ağlıyor, sadece duşta emdi koca gün. Vay ben ne yapam nerelere gidem 😭😭😭😭