Kızlar 2 yaşına girecek olan kızımın tırnakları yerinden çıkıyor ama kökten kopuyor hem el hem ayak smdi tırnaklarını keseyim dedim tırnakları elime geldi kolay bi sekilde hepsi bi bu hastalıklı mi yoksa yeniden çıkacağı için mi yerinden kopuyor çok korkuyorum aslında lütfen bi cevap