Kızım 15 günlük oldu bir gün iyiyse uyuyorsa iki gün bağırıyor gaz var çıkıyor ama yine de sancılı damla kullanuyıruz pek yararı olmadı gibi kolik mi acaba aklım çıkıyor gazlı bebek den oğlum 3 yaşinda öyle değildi hiç ikisi ile nası baş edecem böyle giderse bilmiyorum kaç ay sürer bu durum