Merhaba hanımlar,
( Biraz uzun yazdım ana lütfen okuyun yardıma ihtiyacım var bilginize ihtiyacım var)
Bebeğim 8 buçuk aylık. Maşallah gelişimi iyi. Emeklemesi diş vs zamannında oldu ve oluyor. Dönem dönem tekrarlağı hareketler oluyor. Mesela bi ara emerken sürekli göğsümü sıkıyordu ama bi süre sonra bıraktı. Bu aralar dil çıkarıyor gibi gibi şeyler yapıyor. Bu hareketlerden aklıma takılan bişi var. Bi süredir herhangi bi anda ağzını oo der gibi yapıyor aynı anda sağ elinide parmaklarını farklı tutuyor. Süreki değil ama ara ara yapıyor bunu. Geçici bişi mi diğer hareketleri gibi bilemedim. Bizimle iletişimi çok iyi. Hatta oyuncak vs den çok bizimle uğraşmak istiyor. Onumda vakit geçirmemizden çok mutlu oluyor. Göz teması kuruyor siz sormadan söyleyeyim. Hani otizm aklıma geldi ama belirtilerinin hiç biride yok. Ama bu hareketi canımı sıkıyor açıkcası biraz. Hareketi anlatabilmişimdir umarım. Bu tarz bi durum yaşayan yada bilgisi olan var mı acaba yardımlarınızı bekliyorum.