Mdorukkk Bebeğim çok terliyor gece diye elim klima aldı gece çalıştırsam mı çok kararsınızım. Bir de klimayı çalıştırınca kapıyı ya da camı açıyor musunuz?
Wanderlust Mdorukkk klima acinca kapi cam acmam evimde derece var ev isisini 23e sabitlerim klimayi da tavana gelicek sekilde ayarlar acarim henuz klimadan hic hasta olmadi dogdugundan beri de klima acik yazin klimasiz yasayamam sicagi sevmiyorum suan 2,5 yasinda olucak bu sekilde kullandm hep
Cnslrsln Mdorukkk vantilatör modunu aç içerdeki havayı temizlesin ferah hava versin klima kadar zararlı olmaz ben öyle yapıyordum bir şey olmadı şükür bir de uzun süre açık bırakmıyorum biraz açıyorum içerisi serinliyor sonra kapatıyorum bir süre gidiyor öyle yani zaten bebekle deliksiz bir uyku olmadığı için
Minikkusuumm Mdorukkk klimayı tavana ver camları kapat 23 derecede çalışsın ne kadar doğru bilmiyorum böyle yapıyoruz kapılarında açıyoruz wc hariç diğer odalarda aynı ısıda kalıyor
Mdorukkk Hilaltas bizde zar zor aldık. Daha iyisi size olsun inşallah. Hatta portatif klima aldık biraz daha bütçemize uydu
Yusufff-41 @“Mdorukkk”#p27081820cami araliyorum kapatirsam kapıyı açıyorum geceleri serin oluyor evim çalıştırmiyorun ince bir yelek giydiriyorum üstüne bizde isilik oluyor sıcaktan yerinde durmuyor uyumuyor diye aldık canım
Wanderlust Mdorukkk biz acmiyoruz siz acip deneyin o halde. kapi cam acikken ev serinlemiyor serin kalmiyor malesef
Yusufff-41 Mdorukkk odamız küçük klimayı yüksekte açsam bile buz gibi oluyor sırtı göğsü soğuk olursa giydiriyorum isilik olmadık klimadan sonra
Yusufff-41 Mdorukkk yok canım her zaman değil çok sıcak olmuştu iki gece o zaman sabah dörde kadar açık bıraktım ama cami da aralamistim
Likya35 İzmir’de yasadigimiz için gece gündüz klima sürekli açık bizde . Geçen yaz doğduğunda da hep açıktı uyuduğu odada , şükür hiç hasta olmadı . Tek dikkat ettiğim klimanın direk bebeğin yattığı yere gelmemesi
Busranehirmila Mdorukkk biz izmirde yaşıyoruz kendimizi bildik bileli klima kullanıyoruz kızım doğduğundan sonra en dikkat ettiğim şey ( temmuz ayında doğdu) hep bir camı üstten açık bırakmak oldu. Şuan 3 yaşında kızım klimanın olduğu odada değil yan odada uyuyoruz 7/24 açık klimamız. Klimanın olduğu odada ben bile üşüdüğüm için çocuğu da orda yatırmıyorum 😂 ama camlar üstten hep açık hiç kapatmıyorum. Faturamız da 1000 tlye yakın geliyor. Yapcak bişey yok diğer türlüsü imkansız gibi geliyo bana bu sıcakta
Busranehirmila Mdorukkk 25 derecede çalışıyor evim 1+1 yatak odamızda klima biz yazın kızımla salonda yatıyoruz. Klima 18 lik eve göre büyük geliyor. 25 te çalıştırdığımız zaman salon 25.5 yatak odası 23 derece civarında oluyor bu da bize yetiyor hatta ben üşüyorum 😂 evinize göre ayarlamanız lazım dereceyi
Sedasss Mdorukkk Antalya’da yaşıyorum evimde her odada klima var. Bebeğimiz doğduğundan beri klimalı ortamda büyüdü büyük ihtimal şartlardan kaynaklı yaşamı boyunca böyle olacak. Odalarımızın kapıları hep açık kalıyor klima çalışırken. Zıbın ve şortla yatırıyorum gece üzerine de ince pike örtüyorum sabaha kadar açıyor ama. Derece olarakta en düşük fan 25 derece de çalışıyor klimalarımız odalar aşırı büyük değil