Merhabalar doğum yapalı 37 gün oldu ilk zamanlar azdı 1 haftadan sonra biraz arttı sütüm emzirirken diğer göğsünden akıyordu. 1 hafta kaynanamda kaldım 10 gündür de annemdeyim sütüm artık akmıyor önceden durduk yere kıyafetim ıslanırdı emzirirken akardı şimdi hiç olmuyor sütüm geri mi çekildi böyle birşey yaşayan oldu mu?