Aslında 3.5 aylıkken yaptıracaktım bir türlü doktoru denk getiremedim sonrada çok sıcklar başladı öyle olunca erteledm şimdi havalar güzel serinledi yaptırmak istiyorum ama kararsızım sizce dikişli mi olmalı lazer yöntemi mi olmalı tecrübelerinizi yazar mısınız. Doktorumuz her zaman eski yöntemler iyidir dedi dikişli önerdi görümcem ben lazerle yaptırdım memnun kaldım dikiş çocuğun canını çok yakıyor dedi sizce ne yapmalıyım lütfen akıl verin kendimi çok kötü hissediyorum strese giriyorum bebeğimin canı acıyacak diye