Hanımlar ben oğlumun kıyafetlerini Cigit markasından alıyorum. Şu anda sepette %20 indirim var. Seneye yazın giymesi için 6 takım kıyafeti 1100 tlye aldım. Sizlere de haber vermek istedim. Kıyafete ek vergi gelebilirmiş haberiniz olsuuuuun
Reklam gibi oluyo ama inanılmaz güzel ürünleri. Çok memnunum ben