Kızlar merhaba. Annemin evine boya badana yapacağız ben, eşim ve kız kardeşim. Boyaları su bazlı aldık. Ev 80 m2 küçük. Bebeğim 1.5 yaşında ben çalışırken annem bakıyor annem bizimle yaşıyor ama şu sıra tatilde olduğum ve ben baktığım için bana çok düştü ayrılmak istemiyor. Normalde onu annemle bırakıp gidip boyayı yapacaktık. Annemin evi bizim evimize 1.5 saat. Ama kızım benden şu sıralar uzun süre ayrılanadığı için onu da götüreyim diyorum. Biz boya yaparken dışarıda oyalarız bazen eve girer çıkar diyorum. Ama evde de illa vakit geçirecek uyuyacak vs. Zararlı olur mu boya? Bebekli olup bebek evdeyken boya yaptıran var mı aramızda ne yapacağımı bilemedim 🤷♀️