Anne80 emme onlar için önemli bir basamak, bazı şeylerden dolayı geç kalınmış olsa da bunu avantaja çevirebilirsiniz. Öncelikle emmenin ona zararlarını anlatın anlayacağı şekilde, gündüz ağzını meşgul edecek sakız leblebi fındık fıstık vs kuruyemiş verin sizin gözetiminizde. Aklına geldiği zaman bebekler annesini emer sen artık çocuk oldun istersen su veya ayran vereyim diye seçenek sunun ki aklı o seçime gitsin. Benim oğlum emmedi o süreci birebir yaşamadım ama 3 yaşında onu göz önüne alarak fikir sundum, kolaylıklar 🌷
Son bi ekleme yapayım kararlı olun, bazı yorumlarda krizi aşamazsan ver yazılmış o zaman çocuk krize girerek yolunu bulduğunu düşünüp her seferinde kıyamet koparır, sakince istediğin kadar ağlayabilirsin ama memede süt bitti diyip net durun