Kızlar selam, bebeğim geceleri uyanırdı ama emziğini verince devam ederdi çok ağlamazdı ve gece maksimum 2-3 kere ya da beslenip uyurdu. Şimdi 7 aylık olmasına 1 hafta var ve 3 gecedir haykırarak ağlıyor zor sakinleştiriyorum. Bir sorunu hastalığı yok gibi sizce neden olabilir? Rutinindeki tek değişiklik gündüz 3 uykudan 2 uykuya geçtik çünkü güne geç başlıyor artık 3 uyku istemiyor.