Aden021222 Ben aynı kangurudan kullanıyordum açıkçası çok memnundum bebeğim 6 aylıkken 11 kiloydu o zamanlar bile taşıyordum benim için büyük rahatlık oldu o zamanlar arabada durmuyordu şimdi arabadan inmek istemiyor 🤭 sonra buradan sattım ve alan kişi çok memnun kaldığını söyledi sonrasında satıldı mı diye bir sürü mesaj geldi 😅 Kuzenimde de aynı marka ve model olunca o benimkini satabilir misin dedi şuan onunkini satmaya çalışıyorum ve çok uyguna vereceğim. Kanguruyla taşıyabilmek kişiden kişiye değişir ya belki daha çok yorar belki kolaylık olur bişey diyemiyorum🤭 Sağlıcakla büyüsün miniğiniz🌸🌸