Doktora gitsin yazacaklar yazmasın 2 gün sonra gidecek zaten arkadaşımın vücudunda morluklar oluşuyor ve sebepsiz yere sürekli bir yerleri ağrıyor araştırdık lösemi belirtileri diyor içimiz hiç rahat değil 2 gün sonra gidecek doktora ama şimdiden ben çok endişeliyim inşallah bir sorun çıkmaz