Buglem_ benim oğlum çok iştahlıydı. Gece beslenmesini de çok geç kestik çünkü gerçekten acıkıyordu. Bir de sizin olduğunuz zamanlarda 4 saatte bile çok sisiyordu memelerim. Bizimki biraz mecburiyettendi. Ama pişman değilim. 31 aylık, bu zamana kadar 10-12 saat gece uykusu oldu hep. 1 yas civarına kadar gece 3 kez kalkardı, emer uyurdu, ayılmazdı hiç. Sonra yavaş yavaş düştü. Şimdi biz çişe kaldırmasak sabaha bağlıyor, kaldırınca bile geri yatıyor hemen, zorlamıyor. Bu alışma olayları öyle tek bir şeye bağlı değil yani. Sağlıklı uyku ortamını etkileyen çok fazla şey var. Sizin ve bebeğinizin ihtiyacı neyse onu yapın. Aman alışacak diye ihtiyacı olduğunu düşündüğünüz bir şeyi kısmayın derim.