Aylayvz öyle küçük diye düşünmeyin yani yanlış anlamayın bende 37.haftanın sonundaydım ve tam 38.hafta oldum sezeryan ve istemedim ama doktor ve ebe geç kalırsan çocuğada zarar dedi bi süre sonra vücut kendi kendini zehirler çocuğada etki eder dedi ben 38.haftadaydım ama kızım minyon bi bebek olduğu için 1 2 hafta geriden geliyoduk o yüzden istememiştim ama öyle diyince korktum ve mecburi sezeryan oldum. Sizin çok çok küçükse önce doktorunuza danışın büyük ihtimalle kardiyolojiye yönlendirir ve holter takarlar bir gün takip ederler değere göre ilaç başlatırlar zaten gebelik zehirlenmesi öyle hemen başlamaz ama önlem almak lazım tabi. Benim hamileliğimin en başında çıkmıştı tansiyon dediğim gibi holterle takip ettik doktor dedi bu değerler normal ilaç başlamaya gerek yok diye sonra yediklerime dikkat ettim düzene girmişti ama son hafta yine başladı tansiyon son hafta sıkıntı işte bende önemsemiyordum ama ciddi bir problemmiş siz tedbirinizi alın ister kendiniz ister sağlık ocağı takipte kalın